20100927

Sisältää piilomainontaa !

Igårkväll sökte jag och Matilda hela kvällen efter Spotify invites (vi har nu Open, dvs. man kan bar lyssna i 20 timmar per månad), men alla var redan använda (no shit) :( Idag fortsätter min jakt på invites, hittils med ingen napp, förutom den här sidan där man kunde delta i en tävling om invites "bara länkar deras sida på sin blogg". Hehe, jag vet desperat, men vad gör man inte? Och fast jag antagligen inte vinner så voj voj, yrittänyttä ei laiteta :-)

Igår åkte Lina tidigt på morgonen (på förmiddan) hem till Finland och jag talade med Jessica i Skypen och med mamsen i telefon. Mamma sa att Carla mådde bra (fast hon har blivit tjockare) !! Men jag vill ändå åka över den 19:e (då när mamma och pappa åker hem tillbaka härifrån) för att se henne, för att mamma sa (en tid sen) att hon har varit lite deppig :(.

Idag var jag också och köpte mitt kårkort och på vägen till Allhuset såg jag en av italienarna, som vi talade med i Finlandspuben !! Haha. Nu har jag bykat och stekt skramlade ägg till mig själv och Lotta kom just hem med en massa dyr mat som hon har som tentaläsningsmat. Snart borde Matilda komma hem och då får hon göra slingor till mig (jag har på mig mössan, som man gör slingorna med och ser jättedum ut, så jag hoppas att vi inte får några överraskningsgäster (som om) e.dyl. förrän Matilda kommer!!!).

(Idag på föreläsningen kom jag på att vi kan ju gå till Myrorna istållet för Ikea på onsdag, och köpa skrivbord (billigare och kortare väg hem !), vilket Matilda tyckte var en god idé !)



Ha det gott !

1 kommentar:

Lotta sa...

http://www.deezer.com/en/

tuolt voi myös kuunnella....en oo kokeillu mut kokeile sä