20100930

Pros & cons

Dag 33:

-
  • Det var något elavbrott i gröna linjen, så det tog över en timme för mig att komma till skolan
  • Det var kallt på morgonen
  • Jag hade inte lyckats betala hyran med privatgirot (var står det att man måste skriva någon clearing-kod på betalkortet??????!!?!)
  • Jag klarade inte av alla seminarieuppgifter
  • Jag har bara 7 h kvar i Spotify denhär månaden
+
  • Kungarna av Tylösand
  • Jag trodde att jag bara hade 3 h kvar i Spotify, men hade i själva verket 7 !!
  • Jag hade fått mitt första bostadstillägg
  • Handelsbanken hade inte tagit någon avgift från överföringen av bostadstillägget till mitt svenska konto
  • Det var så varmt att jag kunde vara i ett linne på balkongen och fika och läsa Metro
  • Jag hade lyckats med att betala ID-kortet med privatgirot
  • Jessica tycker att jag "sjunger jättefint" :} 
  • Imorgon är det FREDAG och vi går till Club [Ka-Ching] i Allhuset !!!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

diggaan et tää on tällee kompakti paketti!! tosi kiva

t anonyymi

Lotta sa...

jag vet vad clearingskod är!!!!!!!!

Anonym sa...

Ooo ni blir mer o mer stockholmare! hu kommer de int o va om 4 månader när ja hoppas att ja kan komma o hälssa på. :D Ni kommer mingla på söder o knappt komma ihåg va en örfil e.
Kram Beccis

Unknown sa...

Kommentareeer!!!! Emma diggaa =)=)=)

Nu vet jag också vad clearingkod är -.-

Bexu du är för söt =)