20100903

Helg !

Tja ! Siinä oli sitten se viikko! Meidän eka yliopistoviikko!!! Tänään mulla oli peruskoulupäivä = föreläsning, räkneövningar, handledning mut sen jälkeen mulla oli seminarium, joka on ainoo juttu missä on pakollinen läsnäolo. Ja sekin on vaan kerran viikossa, perjantaisin kl. 12:45-13:45. Se oli siis semmosta, että me oltiin saatu etukäteen tehtäviä jotka piti palauttaa eilen ja tänään me opiskelijat selitettiin vuorotellen toisillemme miten ne tehtävät tehdään, eli niiku leikittiin opeja, kirjotettin taululle ja selitettiin. Mut onneks mun ei tänään tarvinnu tehä sitä !!!! Koska se oli siis opettaja joka päätti kuka meni taululle laskee jonkun tietyn tehtävän, ja me ehittiin käydä läpi vaan joku neljä tehtävää. Ja mä istuin sen koko tunnin ja rukoilin et toivottavasti mun ei tarvii mennä. Mut sit ku yks poika oli ihan SIKAhermostunu (sen kädet tärisi niin paljon et sen käsiala oli ihan tärisevää :( ), ni siit mä sain sit enemmän itsevarmuutta ("ei mua ainakaan noin paljon jännitä") :-).

  Nyt me ollaan kaikki kolme täällä meidän kämpällä ja kohta mennään storhandlaamaan vähän ruokaa. Sit Lotta menee tapaamaan Arrnia et me saatais boozea =).
Eppaaa, Lotalla oli tänään vapaapäivä :( mut toisaalta mul oli vaan puol ysist (paitsi et en jaksanu herätä niin aikasin, et mä tulin noin tunnin myöhässä. Mut ei se mitään, koska yliopistossa voi tehä niin :-) ) varttii vaille kahteen. Ja Matilla oli yhest kolmeen. Eli mulla alkaa aina ekana koulu :/
Sit ku ollaan ruokashoppailtu ja syöty, me mennään bailaa Gula villaniin ! Jeee. Siellä on tänä iltana Matildan Insparque-pubi.

Ainii, meinas unohtuu; eilen Matilda kerto et joku mies oli pummannu niin, että se oli ensin vetäny sitä T-bananin porttii itseensä päin ja sit livistäny siit välistä. Ja tänään mäkin näin ku yks mies teki sen ! Aika jännää! Pitää kokeilla. Noei ny sentään!

xoxo,
Blog Girl

Inga kommentarer: