20130202

sjukinlägg, bör ej läsas om man har ett liv

Jasså då vaknade man imorse till att varendaste en por i min kropp pulserade 39,5 grader och leder och muskler gjorde så ont att jag bara ville lämna min kropp i min säng och lida för sig själv. Testa, jätteskön känsla verkligen! Ok får väl skylla mig själv då jag inte bara stannade hemma igår också (gick på föreläsning och in till stan). Nu säger mamma på fb att det är en influensa och att jag måste gå till läkaren om febern inte sjunkit på tre dagar :(. Matilda och Viktoria däremot, de sitter på Rosa drömmar på Lilla Essingen och har det. Nä nu ska denna sköra kropp borsta tänderna och sen försöka falla i en feberdvala.


 Här är en bild på Viktoria och mig i Kåken från onsdagen då allt ännu var frid och fröjd


Och nu?!?! Massa dubbelhakor t.o.m. så ledsen är denna.



Inga kommentarer: