20130203

dream dream, filling up an idle hour

Hittade en gammal bild från sommaren på mig och Matilda i Kåken och började tänka på the summer of  '13. Har redan planerat minst trettio olika resor för våren och sommaren, bl.a. Berlin och/eller Paris med Anna, London med Matilda, Köpenhamn med Jordi och Viktoria, Serbien (och typ andra länder med det samma?) med Becca (eller ja, Matilda berättade att hon hade planerat det med henne men jobbig lillesyrra som man är ska jag hänga med :) ) och så Finland ofc senast till Flow! Annat jag ska göra på sommaren är skaffa den brännan jag aldrig skaffade förra sommaren, jobba och leva i vår nya stadsdel Vasastan. Och så ska jag klippa håret kort (typ som det ser ut på bilden faktiskt).

fr tiderna då jag hade blekt mina ögonbryn. skoja

Inga kommentarer: