20130217

livet e meningslöst vem bryr sig natten e vacker

Gah jag hatar Candy Crush Saga. Är beroende nu (fast medger det inte) buuuu. Packade precis de första lådorna med alla våra böcker. Igår var vi på Hannahs inflyttningsfest sen gick vi till Vrummet, men var för tantiga så gick vidare till Taverna dit Julia & co. hade gått. Åååh en tjej hade denna acne hos Hannah!!!!!:


I'm sooo jealous sa jag (och så jobbade hon på Acne). Hahahaha de som gick vidare i Mellon var så dåliga uuh och så såg jag häromdagen att Marry Me har spelats i någon tysk eller dylikt land reklam och nu har de typ stämt dem för stim eller hur man nu säger! Undrar hur det ska gå detta år i Eurovision, jag tippar på att varken Finland eller Sverige går vidare ens i första omgången nej men Sverige går ju automatisk som värdland aja men sen waa waa. Hihiii imorgon ska jag på ansiktsbehandling (min födelseklapp till Matilda och mig själv, hon fick alltså också en egen).

Inga kommentarer: