20130212

en av mina djupaste hemligheter

Har haft en konstig hat/kärlek-relation till RiRi enda sedan Pon de Replay. Dels verkar hon vara som person ganska avskyvärd (näää va fräckt sagt då jag inte känner henne, men som att hon inte skulle ha fans ändå), MEN å andra sidan har jag i hemlighet alltid tyckt om många hennes låtar. Kronologiskt de bästa: Pon de Replay, Unfaithful, Don't Stop the Music (= Ruka '08), Man Down, What's My Name?, You da One, We Found Love. Diamonds är den enda rihannan som jag inte kan tåla (Matilda tål ingen så hon kommer att skratta ihjäl till det här inlägget "Emmaaaaa va gör du"), Stay kommer jag förmodligen att gilla.









En icke-hemlighet är att Frankie boi är bäst och värd sin grammy.



P.s. har fått för mig att det är det mest logiska som finns att Miguel kommer till Flow i sommar, så kommer antagligen att bli jättebesviken om (/när) han inte kommer dumma emmalogik.

Inga kommentarer: