20130207

ett inlägg om MIG. bilder också!!

Tja idag efter intervjun köpte jag KLÄDER till MIG SJÄLV för första gången på tio år! Hemma ville jag ta bilder på dem, men tyvärr äger jag inte en tripod eller en studiovägg eller någon form av bra ljuskälla så bilderna blev... Men kolla på bysserna! Släpar i marken och är vidare än vida. Hade kostat en lax, jag pröjsade 250 booyah.


Mmm bra siktat dumma kamera. Tog också en (nä kanske 50, men alla blev skitdåliga) via vår tydligen smutsiga spegel,


 Sen blev jag distraherad och började ta en massa bilder bara på mig själv. Här är en där jag delar den varma vänstra sidan från den kalla högra:


 lekte lite goth med ljuskällan bakom


sen ville jag uttnyttja ljuset utifrån


men insåg att mitt hår var för smutsigt för färgbilder


nä för bra ljus, man såg alla porer och skavanker så gick tillbaka till spegeln och tog en som fokuserade på hallen och jag blev skönt oskarp


en till där jag ser i kameran.


Inga kommentarer: