20110315

BLOGGREJP!!!!!!!!!!!

HEJ HEJ, det är Matilda som bloggar!!!

Jag hade världens idé i dag - jag hade frissatid kl. 16 (som E&L inte visste om), så jag tänkte att jag skulle efter det gå till ett café med wifi, fota min nya frisyr på toiletten (lol) och blogga om min nya frisyr på caféet o ba SUPRISE till Emma o Lotta.

Men det sket sig:C

(Jag glömde ta usb-kabel med för att överföra bilder till min dator).

Men istället kan jag ju överraska mamma, pappa o Jessica (=denna bloggs läsare)

---

---

---

NYA FRILLAN :-)


Jag passade också på att gå via Bikbok för att köpa en topp Jessica vill ha MEN DEN VAR SLUT D:
Så jag tröstshoppade ett läppstift, en tidning (massa modemagasin för 39 eller 59 kr på Seven Eleven!!!!!) och en väska:)



HEJDÅ. puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

WOOOOOOW så fint hår matupatu! Hej ja undrar en saaaak: firar man påsk i sverige? Nonää haha. Men siis, två saker faktist: hu länge e ni i sverig? siis före sommaren menar ja, eller ska ni komma alls ti finland? O sen den tredje frågan :D att e butikena uppe i Stokis på påsklördan (ifall ni e där), alltså den 23.4. :) PEE&OO&KOO, Ama<3 ps när ska vi skypa??? ryhmätreffit? pps kiva blogg

Unknown sa...

hej amsuliineliini!!!!!!!

jo man firar påsk här hehe.
vi har lite planera att komma ti finland påskveckoslutet+torsda+freda o matilda blir kanske lite längre.
ja tror nog att buttorna e uppe på påsken, men typ stängs tidigare kanske?
VI MÅST SKYPA NÅNGÅNG JOO! typ på sönda!?!?!

puss puss puss puss