20110305

Blåbär och öl

haha Matilda ligger där bak och sover haaha
Titta mina fingertoppar är helt blåa (jag åt några blåbär från frysen nam)!

Igår efter att vi vinat och Lotta och Matilda gett mej diagnosen dysgrafi (hette det så?), gick vi till Mariatorget och Marre Lavve! (=Lotta kom in FAST det var han vakten med glasögon!!!). Rebecca&Fiona var där igen och spelade, också Marcus Price och Carli var där och spelade deras Bubbelgum (nu måste ni titta videon här nedan för att fatta följande: ) OCH hon "ibland är man glad, ibland är man ledsen, eller hur"-tanten var också där. Hon sa dendär meningen från DJ-bordet i en mikrofon (var hon kanske lite lullig?) !



Vid ett tillfälle då jag hade sprungit till toan (jag måste svalka mig för att det var jättehett på dansgolvet och jag hade skinnbrallor, vilket man inte ska ha om man ska dansa, och spec. om man ska dansa i Marie Laveau) och då jag kom ut hittade jag inte Matilda och Lotta på dansgolvet =( så jag stod stilla en stund (nu började några äckel närma sig....) och halvsprang upp till övre våningen och sprang rakt in i Lotta *pust*.
Vi hade bytt några ord med två snubbar och det kom fram att den andre bodde i Skärmarbrrink! Så då det var dags att traska hem gick vi samma väg som han (vi GICK ända till Medis för att "det var helt nära" (inte), dock behövde man inte byta från röda till gröna, vilket kanske var helt skönt). Haha Matilda halkade tre fyra (Lottas anm.) gånger.

Inga kommentarer: