20130325

va ska ja ha som rubbe

Såå jobbigt, var idag hos tandläkaren och gissa vad den sa. Jag hade ett hål :(((, första hålet i mitt 22-åriga liv buhu nu kan jag inte bli Miss Suomi. Och så sade tandläkaren att jag kommer att få en bedövning som kommer att göra att jag inte kan tala normalt i några timmar (ser framför mig när jag: blöööm (=hej)) Matildas reaktion: hahahahahha Vine!!!!. Förde också äntligen min päls till kemtvätten (en Skön Snubbe på Gubb tappade sin öl från bardisken och klart att min arm var som måltavla vol. 37891, fast fick ett förlåt så är inte bitter) och kemtvättaren insisterade på att den var äkta ja ba nej?!? va har jag levt i en lögn?? fast sen kollade vi på lappen och såg att den var av plast huhhu. Alltså tål inte hur dåligt Facebook är. Den ska alltid ha nya fula uppdateringar och tappa bort inlägg. Nu ska jag skattedeklarera via min tel *modern*.

servern blev förvirrad hahaha

Inga kommentarer: