20130319

nastaa

Första saken jag gjorde när jag kom hem (ok åt först pga hade inte ätit på hela dagen så var rasande hungrig) var att skriva under Ja 2013!!!!!


91k hade skrivit under, älsk Finland! Annat bra som hänt var bl.a. att jag igår var på ansiktsbehandling och inte nog med det, så frågade kosmetologen om jag hade smink på mig (hade inte) hihi mvh. utseendefixerad som sagt. Alltså vi trodde ju att vår TV var sönder, meen imorse kom Matilda till köket och ba kabeln hade lossnat från väggen (undrar vad för "kabel" jag hållit på och påtat på), så nu sitter jag och kollar på Simpsons (tycker Homer är jätterolig). Å fy idag åt jag en klubba som smakade diskmedel. Omg tänkte glömma skriva: detta att det SNÖAT igår och idag? På söndagen var det så vårigt och fint och sen kommer äckelsnöet :(. Igår hörde jag den här för första gången (ska tydligen ha varit förra sommarens sommarplåga), ganska gullig låt:

Inga kommentarer: