20130312

lägesrapport mars

Tjenna i snälla bloggen. Igår hade jag och Jessica privat inflyttningsfest hos oss! Den såg ut såhär, Jessica ringde på fb-skypen, jag såg/hörde inte henne hon såg och hörde mig, jag la på, Jessica skrek neeeej, jag ringde igen, samma problem, jag ringde, neeej :||. Slutade med att jag talade för mig själv in i datorn och Jessica skrev svaren i chatten (och talade in i datorn hahaha dumma flicka) och jag sprang runt i lokalen och visade vår älskade lgh. Och så smygfilmade hon mig när jag flamsade :(. Trivs så bra hääär. Så bra att jag föreslog till Matilda, att om vi hamnar i samma situation som med essingebostaden, att vi då... köper!!! Matildas reaktion var ganska vag. Åh på söndagen var vi i Taverna, men på middag! De hade en enda vegetarisk rätt. Men den var god och servicen var jättebra, så ingen skada skedd. Och Toto analyserade olika spanska dialekter (och italienska) vi hade runtomkring oss. Guh har blivit så dålig på fb; tänker hela tiden adda, likea, sharea allt och alla. Igår gick jag de 1,5 km till Stadsbiblioteket och satt där i fem timmar, sen messade Matilda att jag måste gå hem, sen var jag hemma och fick order att komma till Vapiano om en timme. Där väntade Toto med sin kompis som bor i Jakobsberg och hans flickvän. Efter en till skrattig restaurangkväll gick vi hem och såg på Benjamin Button, som vi inte orkade titta till slut (hallå över tre timmar) utan gick och lade oss. Nu sitter jag och Hugo och myser i soffan och ser på Kändishoppet:

gulligull

Inga kommentarer: