20130305

fula och snygga skådisar!!!

Blev så glad då jag hittade min favoritbeanie det heter mössa pretto!!! förra veckan i all flyttyra! Fast i dag märkte jag att den är så spänd att mina ögonbryn liksom dras upp och ger mig rädda puppyeyes, så måste ha den tumblrteenhögt (eller inte sååå högt men som jag har i instabilden i några inlägg neråt). Mindre bra saker som hände var att vi inte hittar vår nagelsax (ska imorgon efter vår post till Essingen, så får hoppas att den är där) och hmm någon annan sak jag inte kommer på nu. Imorse kom första DN till vår nya adress!!! Läste bl.a. att Arlanda har bristande säkerhetssystem hjälp! Haha ett kafé införde barnförbud, men lattemammorna gnällde till DO, som inte godkände förbudet :/. Igår kollade jag The Proposal


(det är ok att tycka om romcoms som intellektuell om de innehåller: Ryan Reynolds, James Franco!!!, Leo!!, Jude Law!, Channing Tatum (hahaha men bara Magic Mike), Matt Bomer, Emile Hirsch, Nicholas Hoult, Jamie Foxx, Christian Bale, Zac Efron, Josh Hartnett, Colin Farrell, Ashton Kutcher, Jake Gyllenhaal, Ian Somerhalder, Orlando Bloom, Bradley Cooper (varför hatar alla honom?), George Clooney, Montgomery Clift, James Dean, inte om de innehåller: Ryan Gosling, Eddie Redmayne, Alex Pettyfer, Taylor Lautner, Alex Skarsgård (eller ok han var rolig i Drakarna över H:fors och i Hundtricket),  och dessa män valde jag endast för deras prestationer, deras utseende påverkade inte alls (<- eller inte))


och tyckte den var ganska bra :/. Ahh vill klippa håret. Har inte haft så här långt hår sedan gymnasiet och dumma jag bestämde mig för att klippa mig jättekort till sommaren (fast kommer bryta det och klippa så fort jag har tid dvs om kanske två veckor!).

2 kommentarer:

Matilda sa...

zac efron???????? emma zac efron??!?!?!??!!?!?!????????ewwww

Unknown sa...

hehh hehe hh