20130309

fäst bilder

Igår hade vi inflyttningsfest. Vi fick en hund som nu heter Hugo "Papa Mu" Norrman (sådan instagramsuccé)! Sen gick vi ut och sen tog jag och Matilda taxi för att ja inte vet jag varför?? Ville typ testa vad det kostar hem till oss (fast Anni, Rebecca och jag hade åkt taxi hemifrån också). Kostade drygt 100 kronor woop poop (dock var det (nästan) första och sista gången jag betalar för taxi någonsin ever).

glömde ta fler bilder :(((

Vaknade till synen av ett par ledsna hundögon när Hugo ville gå ut.


Nu kollar jag Bee Movie, så bra film, och äter middag = bröd rostat i våffeljärn med margarin och kaffe. Nä men ska väl koka potatis eller något snart.


Tänkte jättelänge på ett citat och varifrån den är, nu kom jag på att det var från Pursuit of Happiness, Kids kommentar vid 4:25 hehe he.

Inga kommentarer: