20130313

"jag e väl dömd t helvetet ändå"

Varför ska allt vara så nära att det inte lönar sig att ta en buss (pga två hållplatser bort), men att gå känns för långt pga helveteskall vind som river upp hela ansiktet för att man glömt halsduken hemma. Men är gla ändå. Imorgon åker jag kl. 16:30 från Arlanda till Helsingfors och sen ska vi väl till ett marimekkoevent och/eller Beefen! Alltså om inte vädret är varmare då så... Nu kom Matilda hem från cykelaffären, hon ska hämta sin cykel på torsdagen! Sen kan vi göra cykelutflykter till någonstans! Uuuh nu kollade jag menyn i Ukko Munkki och de har ganska bra vegoalternativ thumbs up föret. Nu spelar vi drinking game, jag med kaffe, Jesu med rövvin.

Alltså efter att ha hört You 3098 ggr har jag nu börjat tycka att den är jättebra??

1 kommentar:

Matilda sa...

du tycker ba att den e bra pga den e dålig live, men nu har du lyssnat på den på utube