20110103

NYE

Välkomna till år 2011. År 2011 fyller jag 20 (vilket medför att jag aldrig mer är tonåring och måste börja uppföra mig), år 2011 har jag min första klassträff (9C !).
För övrigt är år 2011 ganska oplanerad.

För att fira det nya året drog jag på mig min underbara Acne-blåsa, sen skålade vi först hemma med lite skumpa, sen åkte vi till Marissa där vi skålade lite till med skumpa och till sist tog vi en taxi till Brunnshuset. Några timmar (ca 4-5 timmar för att vara exakt) efter att året bytts tog jag och Matilda nattbussen (taxiköarna var som tur rekordlånga, så vi ställde oss inte i taxikön) hem till Muncca (den kostade för övrigt bara 2,5€ för att det var morgon och inte natt, och nattpriser, längre). Toppen nyår, riktigt roligt hade vi (jag åtminstone).

Hos Marissan

I Kaivon

Inga kommentarer: