20110119

Min dag i bilder

Okej, nu gör jag ett inlägg som alla Bloggare brukar göra alltid nu och (haha klicka på länken i "då"); ett min-dag-i-bilder-inlägg.

Alors, först när jag vaknade städade jag lite i mitt rum (jag vet, galet, men jag har inte dammsugit mitt rum på typ en månad så jag tänkte att nu var det dags, dessutom behövde jag såhär inte tänka hela dagen på att jag måste göra det när jag kommer hem).

Det där med att jag "städade lite" syftade t.ex. på att jag lämnade min säng i detta skick.
Vi slängde två (2!) soppåsar på vägen till tunnelbanan.

Jag försökte ta ett kort på mig själv men sen väste Matilda att det är nån bakom oss, därav den dåliga posen.

Vi var så tidiga att solen ännu var uppe!

Här måste vi springa för att tuben kom. Tänkte knappt hinna när jag måste ta bilder till bloggen (hahahahha "måste ta bilder till bloggen").

SOL-glasögon!!!!!

Vi bytte från gröna till röda i Gamla stan. Vi var alltså påväg till universitetet.

I universitet var det Välkomstdag. Här tittar Matilda på Välkomstdagens program och ojjar hur "längesen" (½ år) det var då vi hade Välkomstdag.

Det enda ärendet i universitet (jag var ledig idag!!!!) var att jag skulle köpa Övningar i analys i flera variabler från Campusbutiken, men den fanns inte där, så hela resan till universitet var helt onödig. Hursomhelst, efter universitetet gick vi till Lidl vid Medis.

Det fick bli laxkotletter till middag.

En bloggare som jag är MÅSTE jag ta en bild på mig själv (mega-asgarv på det). Som man ser från bilden blir detta den sista gången någonsin jag försöker ta en bloggarbild. Lovar.

"Detaljer från min outfit": Halsband: Designtorget (? Julklapp) (den har en rolig liten historia om att jag tappade den på nyår men fick tillbaka den på ett konstigt sätt)... Okej nu slutar jag med dethär bloggartramset.

Väl hemma stekte Matilda laxen och Lotta kokade ris. Jag beställde skloböcker från lycknis.se

Min måltid. Till det åt jag några ostknäckismackor.
Nu har jag lyssnat igenom Alexis Weaks nya album. Till näst går och se på "Vänner" och Halv åtta hos mig.





Imorgon är det min sista dag som tonåring.


p.s. Marizapariza kom i förrgår!!!!! -> vi är (minst) fyra pers och fira vår födis ! Score!!!!!!

Inga kommentarer: