20110124

"Oh It´s Such a Perfect Day"

Har haft en bra dag idag ! Ok om man bortser från det att jag ännu inte fått min analys- och algebrabok från Lycknis, så hälften av det Martin talade om på föreläsningen gick lite förbi... men då de kommit ska jag banne mig läsa ifatt alla andra!!!! Aja (hatar detdär uttrycket..... vet inte varför jag skrev så) efter föreläsningen tog jag i vanlig ordning buss nr 70 (som kom genast, istället för efter en 15 min väntan!!!!!) och inne i bussen märkte jag att en kille som verkade vara väldigt mån om sitt yttre (solarium-bränna, noppade ögonbryn, dyra kläder etc...) tittade på mig typ hela bussresan. Men det konstiga var hans pose; han liksom putade läpparna/log sådär som om han skulle känna mig och väntade att jag skulle hälsa? Som tur min mobil ringde (Matilda frågade om hon skulle köpa något annat än kaffe och choklad från Konsum), så jag inte började fnittra till honom.
Nästa roliga sak väntade hemma: Matilda hade kokat kaffe (<3) OCH dethär:

Gölliiiiiiiigt
Jessica hade skickat födiskort!!!!! Dessutom hade vår kusin Sonja (från paps sida) också skickat födiskort OCH -present (i sedelformat hehe). Och efter några timmar kom Lotta från posten med ytterligare födiskort från Mona, Lina och Ari!!!!! TACK TACK allesammans!!!!!
Och nu läser jag i Lisa C:s blogg att Carin Wester delar ut 20 biljetter till sin visning på Stockholm fw (!!!!), så imorrn ska jag och Matilda till Rörstrandsgatan 24 ! (Ok våra chanser att få biljetter är typ 10%, men jag blir glad ändå!!!! Pathetic).



p.s. Äiti, meijän pitäis tilaa lisää piilareita......

1 kommentar:

syster sa...

ql!!!!!!!