20110122

Festade loss med PH-Jackie på Stureplan.

Okej dendär rubriken är kanske lite att ta i men hon gav oss iallafall födelsedagskramar!!!! Men vi tar det från början:

Först hade vi alltså fancy dinner hemma med tjejerna med fajitas och en bag-in-box (tanten på Systemet gratulerade Matilda då hon köpte den hihi!).

Lotta satt varje gång för mycket fyllning på hennes tortillas.
Efter att vi ätit och alla kommit över sin klädångest (jag festade till det och tog inneskor och hade lösfrallor! Känn på den ni !) förfestade vi med mojitos.

Förfestar.
Förfesten fortsatte på tunnelbanehållplatsen.


Vi gick till en klubb på Stureplan och typ genast då vi kommit in och beställt våra öl sade någon att om man vill ha drinkbiljetter ska man fråga av Jackie och visst var det ju Jackie Ferm (vinnare av Paradise Hotel 2009) (Lotta ba vem?). Hon var jättesöt och vi sade hur hon var vår favorit etc. etc. ! Lite senare på kvällen hade övre våningen plötsligt blivit typ Vip-ställe och någon random tänkte inte släppa in oss dit (?), MEN sen kom Jackie fram och visade sådär med handen att "dom är med mej" (hahahah!!). För övrigt bad vi aldrig om dedär drinkbiljetterna.........

Jag fick tråkigt mens jag väntade på alla andra som var på toa så jag började fota mej själv :-) eh (observera lillfingret som är i vädret)
Dehär grabbarna blev jätteivriga då de såg att jag hade en kamera och sa att jag skulle ta kort på dom. Synd att det blev så suddigt bara =(
Plötsligt blev det helt tomt på dansgolvet och det var tid att gå hem och sova.

FÖDELSEDAGSBAAARN!!! (I ny topp från Zara (jag hade bara gamla trasor på mig)).
Inga taxin här inte !
Så var våran kväll över och det var dags att gå hem efter några timmar av dans och firande (ja och jag fick beröm över min tatska!!!!! Jee)! Riktigt kulkul, men nästa vecka är det Söder som gäller !










p.s. Nån glömde sin scarf runt min hals, så i morse luktade jag man. Känn dig träffad.

Inga kommentarer: