20110522

Viktig fakta om mitt liv

Hihii nu är det bestämt - vi ska flytta till Stora Essingen i juni ! Vi mejla just Fanny och sa att vi vill ha den och imorgon ska jag hyra flyttbil till den 30 då pappa kommer och agerar flyttkarl. Det kommer att bli en minst sagt hektisk flytt då vi måste klara av den i typ två dar (ska fråga David, vår blivande hyresvärd, om vi kan hämta saker före 1 juni då vårt kontrakt ska börja). Sen om några dar den 3 juni KOMMER JESSICA (Währnis) (!!!!!) jättetidigt på morgonen (nio-tiden). Ingen dålig start på sommarlovet va?!?!?!?

Nästa vecka ska jag ju som sagt få besked om jag fick detdär promojobbet (hoppas det INNERLIGT), om inte ska jag söka till något "Finsktalande telefonförsäljare sökes" -jobb....fast jag villlll inte jobba som telefonförsäljare... Eller så blir jag gatumusikant... Och på tisdag och torsdag har jag mina tentor och sen kan jag ÄNTLIGEN leva igen.

Idag skulle jag gå till Grönan och se på alla möjliga veronicamaggior, christianwaltzar, darinar och såna, MENA JAG KOM TVÅ MINUTER FÖR SENT. Grönan hade redan stängt :CCC Så jag tänkte att jag väntar tills Matilda har slutat jobba och sen går vi hem tillsammans duppiduidaa, men sen tog det jättelänge och jag frös lite i mina shorts, så jag fick gå hem ensam..... Dock hörde jag The Ark (!) spela på Kungsträngården då jag åkte där förbi med spåran OCH så såg jag Hugo Rosas och Paow i Slussen (!) OCH så såg jag en svan OCH så hörde jag en man spela En vänlig grönskans rika dräkt på Plattan och blev lite rörd och började tänka på mamma då jag och hon plockade svamp på landet och sjöng den jättehögt för att skrämma alla älgar och björnar och andra kreatur. Så på så sätt var det ingen hukkareissu. Typ.

1 kommentar:

Carla sa...

whaat ja hitta just casandra blogg o nu din :) najs!