20110529

JJ @ Trädgården

På fredag var vi i Trädgården. Det är på samma ställe som Under bron var på vintern, fast man går in i ett annat ställe och de har en jääättestor innegård där vi var hela början av kvällen. Då vi kom dit tänkte jag inte hitta mina leg i min plånbok, så jag hann ren bli säker på att nu har de blivit hemma, men just då jag hittade dem sa nån dude som hängde med vakten som leggade oss att hon ser skitgammal ut ju! (oj, tack?) så jag behövde inte visa leg hihi. Vi tyckte om det så mycket att vi vill ta Jessica med oss dit nästa fredag! Eller så går vi till Sommar! för det verkar också azbra.

Under bron låg Trädgården *dunka dunka*

Innergården

J J

J J

Myky folk

Tur att man är lång så man ser =)
En kille kom fram till mig och sa att min kappa var jättefin =). Nu ska jag packa alla mina kläder för imorgon äre FLYTTDAG!

Inga kommentarer: