20110513

Riche

Igår var vi på det, tydligen, ofta förekommande eh Sofis mode -VIP-shoppingeventet i Topshop. Vi antog att vi skulle vara bland de första om vi var där typ en halv timme före det började (till Topshops invigningsfest kom vi kanske kvart i och hamnade inte allt för bak i kön), MEN då vi kom dit kl. 19:00 var kön helt, ursäkta min franska, djävla f-ing lång... Men vi båda hade några km höga klackar så orkade inte börja gå hem tillbaka eller något, så vi ställde oss snällt i slutet av kön.
Inne köpte Matilda en Klein-blå bikinitopp med en volang medan jag drack rosé i något hörn.

Nöjd kund
Sen smetade vi våra läppar med Topshops läppstift (rosa resp. orange), som var perfekt matt och satt hela kvällen (!) och drog vidare. Vi var så snabba i svängarna, att vi inte hann bli fotograferade av någon vimmelfotograf :( eller fråga *stylingtips* av alla stylister som man "kunde fråga stylingtips av" t.ex. Niklas från Stylisterna.

Här var det meningen att visa läppstiftet, men det lyckades ju tydligen sådär.
Vi gick till Riche's lilla bar, chillade lite och tog en gt (de hade delat ut Budweiser-kuponger tidigare, som vi missade =( ). Och så såg jag Prada-broguesen på någon...

GeeTee
Matilda försökte ta en bild på Karin Winter, som stod brevid oss och flörtade, men jag FÖRSTÖRDE allt mwahahahahahhahaa
Då vi stack blev ett gäng med brittiska grabbar mycket förvånade då vi inte var påväg VIDARE utan HEM????

I skärmarbronx kunde Matilda ta av sig skorna och gå i bara sockor =)
Sa jag redan att det var jääätteevarmt<3

Inga kommentarer: