20110526

Sommartider hej hej

Ä N T L I G E N är mina tentor äver och jag har sommarlov!!!!! Dagens tenta var jättesvår, fast jag trodde att jag kunde provområdet som rinnande vatten, men nej, och tisdagens ganska lätt, fast jag var jätteosäker.

Men länge fick jag inte njuta av livet, för efter tentan märkte jag att David, vår nya hyresvärd, hade ringt och då jag ringde honom var hans ärenden
1) att Helene, som nu bor där (fast lägenheten har varit tom ända sen hon flyttade tillbaka till Tunisien då kriget slutade där?), sålde den stora byrån till honom, dvs. vi fick en stor garderob och en stor spegel, SCORE
2) Vi kan kanske redan hämta saker i helgen SCORE.
3) Det finns en liten liten chans att Helene inte hinner hämta sina saker och vi kanske inte kan flytta in 1.6. MYCKETMYCKETANTI-SCORE. Jag klarar inte av ett NYTT stressmomentttt.

Men allt ordrar sig. Så brukar det gå. Alla andra är i panik runt omkring mig, jag själv fattar inte att det är panik och sen ordnar sig allt alltid på något magiskt sätt. Och jag glider fram på mitt bananskal. Haha om det bara vore så alltid.. *knackar i trä't*.

Imorgon ska vi till Trädgården och ha eftertenta och se JJ SPELA. Men mer om det senare.
Om jag inte hade lovat mig själv att aldrig någonsin mera köpa något (förutom mat kanske) hade jag också gått till CARIN WESTERS UTFÖRSÄLJNING. Lider så i i Norden då jag ej kan gå dit =(.

Inga kommentarer: