20110518

ska kanske bli en storaessingenbo nästa månad!!!!!!

Idag då jag väntade i loungen att det skulle bli min tur att gå in och rostas i arbetsintervjun, drack jag kaffe och bläddrade i diverse soffbordslektyr, bl.a. King, som hade en tester av Boss' herrdoft Orange. Den doftade gott, tänkte t.o.m. ta med doftprovet, men sen märkte jag att det inte var min tidning :C

Själva intervjuen gick väl helt O.K. Orkar inte ha för höga förväntningar.......om jag inte får jobbet..

Lägenheten i (på? en ö är det ju) Stora Essingen - eller "Storan" enl. finska Wikipedia - var JÄTTEBRA: området var som en blandning av: Granö, Drumsö, Brändö.. och kanske också någon annan ö. Han hyresvärden (ingen har vid något skede sagt vad han HETER????), sa att han håller kämppän för oss (!), dvs. det är högst antagligen vårt nya hem. Det enda som skulle få oss att inte välja den är om lägenheten på Djursholms (Danderyd) hyra inkluderar el, internet o.dyl. Dock är dess hyrestid bara sex mån.
Fanny hade igen skrytit hur bra hyresgäster vi är hihi.

Ja, och ansiktsbehandlingen var såååå skön igår. Rekommenderar verkligen Elisabethsskolan. Fick en tankeställare då hon sa att jag har "bra hudstruktur" (???!?!?!) och att Nivea är jättedåligt mot hyn, "den bara proppar till porarna", så jag köpte ett rengöringsmedel och ett serum som ska få min hy att må kempefint! (Glad syttene maj btw så här en dag försent!).

Matilda hade köpt churros (#losserranos) och kronärtskocka CCC:

Och kom ihåg att GRATULERA MIG imorgon!

improviserade lite hur man ska tillreda kronärtskocka

omnomnom smask smask

"Churros!" skrek Curro

Inga kommentarer: