20110521

Beckmans examensvisning 2011 @ Berns

Var ju som sagt på Berns i måndags och såg på Beckmans slutarbeten. Vill man se alla kreationer kan man klicka här för mina bilder blev en aaaning överexponarade, så jag gav typ genast upp att försöka föreviga visningen och koncentrerade istället i att njuta av the show. Ja men här är iaf vad jag åstadkom:

Matilda granskar programblad

Tydligt va!??!?!

Fint plagg va?!?!?

Här började en av de intressantare och kreativa kollektionerna, I give you: Josefin Arnells Superbody.

Var tvungen att ta en oskarp bild i vessan för att vara min vana trogen hehhe dock är mina byxor skrynklade sig i en jätte osmickrande ställning :CCC
Mina favoriter var: Isabelle Lundhs "Manifest" (vars påklädare var ingen mindre än FRIDA GUSTAVSSON!) och "TADADA!" av Emilia Engblad. Ja och ena producenten var ju Texas Olsson, som är typ granne med oss???

Inga kommentarer: