20110531

packad

Har nu packat nästan allt från hela lägenheten. Nu finns här bara några plastpåsar, mitt skrivbord, våra madrasser, badrumsprylar och dammråttor haha.

Dagens planz: kånka resten till skåpbilen; dammsuga och skura alla ytor i huset; FÖRHOPPNINGSVIS tömma bilen i Essingetorget.

Gårdagens saldo: blåmärke på vänster knä och muskelvärk i samtliga muskler.

Annat jag gjorde igår än att packa: gick till Grönan utan att veta att Dungen spelade, så jag missade det..; såg typ fem avsnitt Freaks and Geeks (à 50 min) på natten.

Idag vaknade jag kl. sex och kunde inte sova. Sen somnade jag men blev väckt av att mamma ringde kl. halv nie kanske. Sen sov jag lite till och steg upp och packade mikron och tömde alla köksskåp av diverse burkar och flaskor.

Nu ska jag packa lite till, toodles!

Inga kommentarer: