20130529

your pretty face and electric soul

Läser... till... läsårets... nästsista... tenta zzzz. Somnade d.v.s. tog en tupplur och mitt i den ringer det i tel och säger att jag fått en anställningsintervju till en ekonomtjänst på Historiska museet!!! Men det sjuka är att Matilda någon timme innan också fått en intervju! Till ett museum!!! *M-K n Ashley*. Lät säkert helt roppad (hittade på det ordet nyss :) ), var så sömnig. Igår var vi på Samuels nya klubb på F12 (sommarrr), dock bara en sväng jättetidigt; välkomnades av vad tidiga ni är!! och gick till ska ni gå redan!??. M.v.h. mormor, nääää ordentlig student!! Igår hade Oskar Linnros också tydligen haft en releasefest i Sundbyberg. Min favorit på hans nya platta är Stockholm. Nu ska jag sova lite till (=> kommer inte sova på hela natten). P.s. åt världens godaste pistageglass på Taverna häromdagen, så nu är det min favvoglasssmak vsg f info.

bild på sitti

Inga kommentarer: