20130514

we making you to hot dance

Ååååh hatar när saldot slutar mitt i ett samtal :(. Händer mig typ varje jävla gång i Viktiga samtal t.ex. med banken och precis då när samtalet håller på att sluta och man chit chatar mm ja men då gör vi så aha vad trevligt mm som idag när jag pratade med min bankman från Aktia (vi har 15 gemensamma fb-vänner). Nu tror han jag är någon dryg mupp. Vad jag gör nu? Ser på matchen d.v.s. Eurovisionens första semifinal. Nederländerna är väl bäst, Danmark (som kommer att vinna allt) är en tonåring som leker Loreen, Slovenien åååhh sluta sjung, Estland är väl lite gulligt och det låter som finska, Kroatien är dryga we are not nervous because we are professional artists (ja det är ju inte de andra), Ryssland, Ukraina, Cypern, Österrike och alla andra falska ballader är tråkiga, Montenegros låt är två astronauter som rappar på montenegriska om droger, fest och brudar, d.v.s. min favoritgenre, Litauen har ingen själ han bara står och rör konstigt på sina ögonbryn, Vitryssland har glömt sina byxor, Moldova har ingen refräng, Irland låter som ett 18-ställe på Stureplan, Belgiens frisyr är ful men låten är lite svängig, Serbiens kläder :(. D v s de samma gamla bidragen som alltid upprepas år efter år är tillbaka! Loveit. På torsdagen ska jag rösta på Finaland och på lördag ska jag rösta på Sverige eller Finland har inte bestämt mig än. Kan man rösta på Finland med utländskt abonnemang när man är i Finland?

Inga kommentarer: