20130513

chanel chance

Jag försökte spruta lite parfym i mitt rum för att få inspiration att göra en presentation (har läst samma mening 937892 ggr nu och kommer inte ihåg vad jag läste), men det hade ju helt motsatt effekt?? Massa tankar börjar surra i skallen som är alldeles för långt borta från The Effects of Biased Evaluations on Agents’ Strategies. Så tog en fb-paus och planerar min weekend getaway till Åbo nu i helgen!! Fast jag älskar dofter och hur laddade de är. Min favorit är Chanel Chance, som enligt en bloggare har magiska krafter (eller swaggiga är kanske rättare ord), jag köpte alltså inte den därför utan hade redan haft den ett tag när jag läste om detta. Inte för att den doftar gott i flaskan men när man sprutar den på sig doftar man själv gott (magiskt va).

ew va äcklig hand haha

Inga kommentarer: