20130509

"hating the great gatsby is like spitting into the grand canyon. it will not be going away anytime soon, but you will be."

One Direction var (tydligen) i Stockholm igår!! Tänk om jag gick emot dem på gatan men kände inte igen dem :(. Igår hände något nytt, det var en Spy-klunga till Kåken? Och vi måste vänta för att komma in? Not okay!!!! *Bortskämd snorunge snobb satmara*. För att det var sprängfullt (inte vanlisfullt utan påriktigt fullt)? För att Icona Pop spelade på terassen (och för att man kunde osa haha), men ända dit gick inte Emma utan vi stannade inne i Niklas. Innan Niklas var vi i Bara enkelt, innan det eventtorsdag (flyttad till ons p g a kristi flygare) och innan det slingade Matilda lite sommarslingor i mitt hår (blev jättefin hihi). Nu har jag en present till dig som läser denna mening nämligen en video vsg (jag vill att alla ska se den, därför tänker jag inte referera vad han säger i klippet):


Gahh älskar hans genuina frustration och engagemang (spec. i ämnet Folk som tror att feminism betyder manshat etc och är ett såå stort ord att de inte vågar kalla sig feminister). Ja och rubben var alltså bara ett roligt citat av Joyce Carol Oates, hade inget med texten att göra. En craving jag har nu (de tar alltid fart på sommaren!!!) är ett shortsset i stil med t.ex. den silkiga nedan från Bruuns Bazaar. Hejdå!

källa: http://columbine.freshnet.se

Inga kommentarer: