20130516

dagens rutt

Orkar intee att alltid då det händer massa roliga saker är man burnout eller typ sjuk :(. T.ex. idag är det vårfesten på Biblioteksgatan men har cyklat runt hela jävla stan (hem -> uni -> Finlands ambassad, två mil allt som allt) så är så kaput att jag inte ens orkar göra mat, vilket inte direkt ger mig mer energi s.a.s., d.v.s. jag ligger i en ond cirkel kul för mig. Idag fick jag två stora stenar ner från mina axlar, 1) vi hade vår presentation och den gick asbra, älskar att ha presentationer (men hatar när man ska vänta på sin tur att gå upp) 2) jag fick undertecknat aktiapapperen på ambassaden. Nu sitter jag och velar om jag ska rycka upp mig själv och göra mat (haha som om) och sen kommer jag att vela mellan att gå ut eller inte (trots allt enda helgkvällen för mig denna vecka i Stocks) och om jag väljer att gå kommer jag att vela mellan vilka kläder jag ska ha och sen och sen och sen. Mamma säger att jag ska ta mina sommarklänningar med till Åbo för det kommer att vara så varmt på helgen, men lilla mamma vet att Emma kommer ändå ta för kalla kläder (naturlag) och jag fryser konstant och så måste jag stjäla Jessicas vinterpälsar och täckbyxor. Kommer va så fin. Eller hmmmmm jag kanske ska ta sommarkläder och min päls (naturlag nr. två: Emma och Matilda är alltid overdressed)?? Fast cykla i päls på sommaren låter svettigt.

Inga kommentarer: