20130502

walhborg of 2013

 Ja så vi var i Finland fre-ons för att fira what we like to call vappen! Vi åt, vi drack, vi såg, vi gick (alltså SOM jag gick, t.ex. på tisdagen gick jag från stan ända hem p g a nattbussen hade slutat åka, spårvagnen åkte inte ännu och jag hade inga taxipengar :( två bilister stannade och ville skjutsa hem mig och en man sade "mä en oo vaarallinen ihminen" när jag inte stannade och pratade med honom hahaha), vi körde, vi skaffade nya pass äntligen, vi skvallrade (bästa m att bo utomlands är alla mönster som ändras och all skvaller det genererar mvh skvallertant).

flyga
vi fick äntligen mat efter ett långt flyg på mammas kollegas avskedsfest på kaisla!!
alltså maten på farang. dör. så. gott.
baka munk
här e dom färdiga
baka lite mera hehe
mona gjorde världens godaste ginger ale mmm
lottaa
jag e självkonstaterad kattallergiker, men tvingade ändå miisu i min famn :)
#girls#finnish#party#megaFun#picoftheday#instagood#clothes#fashion#vappu#hashtag
här väntade vi på bussen
här e vi framme på munkholmen
jag tbt:ade en massa hemma f mig själv!!! 
på onsdagen hängde vi i brunnsparken. här hade vi precis hittat älskade amanda (nä eller det var eg hon som hittade oss för ingendera av oss såg exakt nånting p g a solen och jag hade bara kontaktlins i ena ögat haha)
på båten var det jättesoligt!!! d v s sundeck

Inga kommentarer: