20130511

extra extra eldsvåda på stureplan

Igår brann det i Nosh & Chow!! Plötsligt kom hovmästaren in i salen och bara "alla måste uuuuuttt!!!! paniiik!!! det brinneeerr!!!" nä ok han va sansad, så jag passade på att dricka upp mitt Cono sur haha så när en dam gick förbi sade hon med förfärad röst "det brinner, vi måste ut". Utanför stod exakt alla med sina iPhones i högsta hugg, en kvinna (som, av prinsesskronan att bedöma, hade sin möhippa) gick all in i att posea framför en brandbil... Vi kom att tänka på hur genialiskt pr-trick det skulle vara att ha en falskt brandalarm men insåg sen hur dyrt det skulle vara så inget tips där.
matilda tog en bild på toan och så klippte jag bort henne HAH för jag ville visa er mitt hår det var som genevieve i les parapluies de cherbourg
Ficktjuvarna har ökat i Stockholm! Eller jag vet inte om tjuvarna ökat men fickstölderna har blivit fler på sistone skrev DN och bara idag hade jag två (2) stulen-tel-statusar på min fb-feed :(. Så nu kommer jag att vara ännu mer neurotisk med att hålla hårt i min väska och inte lita på någon. Nästa vecka åker jag till Åbo! Jessica lovade presentera Åbos nattliv till mig har jag visat Dynamo till dig, jag tror du skulle tycka om det frågade hon nä bara Sode och.. Subway... En låt i eldsvådetemat:

Inga kommentarer: