20120331

schema

Onsdag: Kåken
torsdag: Kåken
fredag:   Kåken
lördag:   Kåken
etc.



Ok, klart att vi hunnit med en massa annat också sen Matilda kom hem, som skola, Solos ladies nite, någon gaffafest, tittat på Skins, jag har sått påskgräs, återupplivat (? nä knappast ett ord) vår tête-à-tête och dränkt den igen, sått påskgräs som mamma gav, ätit mignonägg (love) och wok. Och igår var vi också i Vardagsrummet (hade glömt att osa) och Spy bar, där vi såg Danny (iiiiiih!!!!) och Carin Wester! OCH jag och Matilda klädde ut oss till.....tvillingar!! Första gången på länge som folk faktiskt frågade om vi var tvillingar (nuförtiden märker de det först när vi sagt det till dem "vaaa! jaa men nu ser jag!!"). Och så sade någon också att vi såg ut "som om vi kom från filmen Twilight!", så jag måste ju fråga om det var positivt eller negativt, han sa att "allt han säger är positivt!". Och så sa någon att hen var "kär i er [Anni, Matilda och jag] alla tre!".
Såhär såg jag ut:

"Matilda"
Såhär såg vi ut:
hahahahaha


Inga kommentarer: