20120317

Snygg bild på James Franco

1. Alltså... följer ju lite halvhjärtat svenska BB och (hata på ni bara) är så himla trött på Sipan, Rodney och Marcel. Och Jimmy, Hanna R, Kija och Hanna J. Typ alla i huset har något som man stör sig på eller blir provocerad av. De uppför sig som en bunt småbarn och tror att det är eh roligt.

2. Skypade just med mamma, pappa och Carla, som är på landet och beställde resor till Finland till valborgsmässoafton!

3. Grannen har fest. Basen bultar.


Och det var mitt sociala liv i ett nötskal av helgen som gått: :). För jag varit sjuk ända sen januari, eller jag har blivit lite friskare, men sen sabbat allt hehe med att gå ut i fel kläder/ut och klubbat/solat. Men idag kändes det som om jag haft dendär sista feberslutspurten och om jag är heelt frisk imorgon går jag till universitetets gym som har öppet hus och sen och shoppar till Fridhemsplans Lidl!!!!

Här får ni en bild att vila ögonen på:


Inga kommentarer: