20120326

det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp

Hahaha jag var tydligen inblandad i årets drama i lördags. Såndantdär tonårs/Big Brother-drama, som man trodde att bara händer i riktigt dåliga filmer. Eller jag trodde det bara var en småsak och att jag inte ens var med i hela grejen, men sen blev det plötsligt jättestort och nu känner jag bara, att jag inte orkar med det hela och hoppas att alla andra också glömmer det.

För övrigt var lördagen helt galen och både den bästa kvällen någonsin men samtidigt helt.....galen. Vi flög alltså hit på fredagen, gick och åt sushi till Kiras ställe i Kluuvi med Becca och Buster och på lördagen gick vi till Designmuseet med mamma och på kaffe till Ysi med Matilda J och på kvällen hade alltså Becca ordnat welcomehomefest till Jessica och typ alla från Lepakoita var där och alla blev plötsligt 17 år. Igår sov jag till eftermiddagen medan Matilda var på museum med mamma och sen gick jag och Matilda till Matilda J och äta glass och dricka te och tala om vad fan hände igår. Nu har vi varit i Delivo med Amsu på kaffe och om några timmar ska pappa köra mig till flygfältet och hem till Stockis (Matilda kommer först på onsdagen, så jag måste vara helt ensam hemma i en och en halv dag, hjälp).
 

Inga kommentarer: