20110626

svennebananin'

Hata nya lejouten i Fejan. Fast okej det att dendär blåa headern (ok jag VET att det inte heter så, ville bara testa dig) följer med när man scrollar ner (hela Fb är ju plagierat av Twitter nuförtiden?) gillar jag!

Igår var jag och Matilda och se på årets första Sommarkrysset. Vi hade sittplatser (på nästasista raden)! Gästerna var: Eric Sa-áade, Patrik Isaksson och Sahara Hotnights (!!!).

Saade kom och ville stjäla showen.......

sen spela SAHARA HOTNIGHTS !!

Maria Andersson posea för mig (!!!!!)

*avslutingseffekter*

fritt fall föll på där brevid

Gry i sommarblåsa!

sen spela Saade sin grymma jättebra nya hit hearts in the air

....och dansarna var IN THE AIR (bra åsnebrygga va?!?!?)

Sen kom Patrik Isaksson!

men vi ba kryssa på hiki hatussa

SH kom igen!!!

Saade drog nåt bra skämt till någon stackare som hade ringt in för att vinna 50 lax


producent Henke och Gry valsade till under Postkodslotteriet =)

Sen drog vi.


jag tror alltid att han är en mänska! Så vi turistfotade honom =)
glada i hågarna gick vi, då vi inte orkade trängas i spårvagnen

vi gick längs med Strandvägen och tittade på alla fina gamla båtskin

och förbi s***högarna (Obs. ej min uppfinning på smeknamnet utan en taxichaufförs)

Vi pausade på Familjen Andersson där bl.a. Oskar Linnros höll på och äta middag (det lilla huvudet till höger i nästa bild).


jag fnittrade lite hihihi

Inga kommentarer: