20110610

Konsult Norrman

Creepy att nån googlat "emma hammarbyhöjden" och kommit till min blogg.. tur att man har flyttat hehe... Mitt favoritsökord atm är dock "blåbär öl" haha.

Men vidare till viktiga saker: JAG HAR FÅTT JOBB!!! Som konsult hos ett bemanningsföretag och som första uppdrag (eller vad f- det heter) har jag fått att dela ut brev! Så nu är jag posteljon! Det bästa med denna arbetsgivare är att jag nu har ett extrajobb (om jag sköter mig och inte t.ex. hittar på att slänga alla brev i sopkorgen och fika dagarna långa haha. lol) på hösten! OCH då jag är färdig med mina studier kan jag få ett RIKTIGT jobb!!! Jag har en framtid!!!

Så idag har jag skrivit under mitt anställningsavtal hihi och därefter gått till Åhléns och festat till det med att köpa slingor till moi och deo för mig och Matilda (kom nästan inte ihåg mitt pinkod, vilket är ett myycketbra tecken på minskad konsumtion!). Och så har jag fyllt i när jag är tillgänglig i Time Care (ett schemaprogram) nästa vecka och sen följande vecka, men längre än så vågade jag inte sätta. Tänk om jag får burn out t.ex?!?!. Jag satt att jag är tillgänglig också för natturer... Mysigt att gå runt på Östermalm MITT på natten.



p.s. jag har igen på nåt mystiskt sätt 6 timmar kvar i Spotify. Man tackar.

Inga kommentarer: