20101008

TGIF pt. 2

Ja, inte blev det ju någon after work igår. Vi blev hellre hemma och såg på Hellenius hörna(!!!), Välkommen åter och Salkkarit. Annat som hände igår var, att jag blev jättesur på mig själv då jag märkte i skolan att jag glömt mina seminarieuppgifter hemma --.--, så det hjälptes inte annat än att bara gå hem efter dem efter räkneövningen och komma tillbaks till skolan -.- Så då jag äntligen hade hämtat dem och var påväg hem gick jag via Odenplans Pressbyrå och köpte lite godsaker, och så blev jag glad igen =).

Bon <3 Geisha      (jag skulle ha vilja köpa Cover, men de hade inte den där :( )

(Egentligen köpte jag två Geisha-plattor, men jag hann redan äta upp den andra.....................)

Dagens program låter så att Mona kommer! Men för resten av kvällen har vi alltså inte ännu några planer.



DAGENS SKÄMT: En man tänkte falla i tunnelbanan då tåget plötsligt åkte iväg med ett ryck. Till det sa hans kompis "Oj oj. Du tappade nåt, hehhe, din balans." (Och mannen brevid mig skrattade till XD).

Inga kommentarer: