20101006

Stureplan, anyone?

Igår då jag, Matilda, Lotta och Mona (via Skype) grubblade och sterssade över vart i all fridens namn vi ska gå på fredag kom jag på den briljanta idén, att vi skulle gå till Stureplan!! Eftersom man där inte (nödv.vis) frågar papper ! Meen å andra sidan finns risken att pointern inte tycker att vi är tillräckligt snygga :(,  plus att det är rätt så dyrt däruppe. Nu måste jag bara få de andra övertygade............

  I Sturecompagniet förra höstlovet



Idag hade jag etenta och kom igenom med 6 av 6 rätt !!! Och då Matilda (hon sa att jag måste skriva det här) inte hade något att göra efter skolan gick hon och Cathrine på någon random föreläsning (????) (hon skrev t.o.m. anteckningar.............). Vissa tycker tydligen att skola är roligt.

Imorgon går vi ut för att Lotta har annars typ två veckors paus :O:O:O (hon åker till Finland samtidigt som Mona, dvs. nästa veckas onsdag (hade jag rätt denhär gången?), så hon har inte chans att festa i Svea riket på en tid, vilket är förfärligt).

Nu ska vi värma upp gårdagens bolognese-sås och senare se på Idol.



 Later


VECKANS KÄNDISSPANING: Jag såg Eleonore Nygårds (kanske) ! Hon kom och sitta mittimot mig i tunnelbanan =)

Inga kommentarer: