20101004

Örfilar är godare än kanelbullar

Igår var jag i T-centralen efter en clutch jag köpt via Seconds (ord.pris var typ 500, jag fick den för 110!!).


Igår kände jag mig så sjuk att jag bestämde mig för att stanna hemma idag, så att jag inte är sjuk på etentan på onsdag. Så idag har jag mest bara vilat, tittat igenom alla Centralskolan - och Dagens tips -avsnitt och andra Jesper Rönndahl -klipp (och fnissat som en gaelning) och räknat derivator.

Planer för denna vecka:
måndag - Kanelbulledagen (Matilda köpte massor med bullar)
tisdag - öva till etentan
onsdag - etenta
tosdag - Mona kommer inte ännu!!!
fredag - fira att Mona är här (vi måste hitta någon pub e.dyl. dit Mona också kan komma)
lördag - Lappis!! (kanske??)
söndag - bakis


Kanelibullaa

4 kommentarer:

Lotta sa...

MOna kommer på fredag!!!

matatatatatatata sa...

*nålå*

mona sa...

på freeeedaaaaaagg kommer jag

Unknown sa...

mitaa?? där står ju "Mona kommer inte ännu" !!