20101018

Mamma&pappa på visit !

Bloggtorka, jag vet, sori nu, men här kommer iaf några bilder från när mamma och pappa var i Stockholm på besök !
Först fikade och bykade vi
Då Matilda kom granskade hon först vår Herkkukaappi, som fått lite påfyllning =) Sen bar det av till Ikea


Haha Matilda
Haha turistbild :D Vi gick till Globen och shoppade lite
Nami-mat varje dag =)
Jag fick bl.a. ett skrivbord och en växt !!!!
Turistbild pt. 2 Vi var på Fotografiska
Det var så fullt i kaféet, att vi inte blev dit
Fashion-utställningen var bra ! Rekommenderas
Sen lämnade vi Matilda till Stockholm och åkte till Finland
Nu är jag i Munksnäs och har packat väskan full med saker jag skall ta med mig till Stockholm imorgon, men före det skall jag se Amanda =)


Ha re bra

4 kommentarer:

Lotta sa...

tuo viinaa

Matilda sa...

uj bild nr.3 :(

Unknown sa...

väskas on jo valkosta rommii ja tummaa teksuu. pitäiskö viel ostaa keissi tai jtn?

Matilda sa...

jöööööööö