20101013

MIN LYCKODAG

Idag har jag haft min lyckodag. Okej, den började inte så bra: jag var en timme försenad från etentan (jag hade ställt in mig själv att jag skall starta 11:45, fast det var då tentan skulle börja...........). Nåja, men då jag äntligen hade kommit till provsalen och var helt säker på att jag verkligen inte kommer igenom tentan kom jag igenom den!!!!!! Gissa om jag var glad och överraskad ! Så då ringde jag till Lotta och frågade var hon och Mona var och vi passade träff vid Universitets T-banehållplats.
Mona och Lotta !
Sen gick vi in till City för att fika. Men före det gick vi via S:ta Clara kyrka.

Lotta tuli uskoon
Varken Lotta eller Mona ville gå och posera med männniskostatyn :(
Vi skulle alltså gå och fika, men det blev sushi istället (vi passade på då Matilda inte var med).
Liten sushi hette min portion (89 kr inkl. dryck och Misosoppa !)
Det var i Sushi & Wok som det (näst)bästa med denhär dagen hände: EMD-MATTIAS KOM OCH ÅT MITTEMOT OSS!!!!!!!
MATTIIIAAASSS!!! (Han var där med sin fru och sitt typ justfödda barn)
Sen gick Lotta och Mona hem och jag drog iväg till en föreläsning som Matilda hade berättat om och verkade intressant (den handlade om hur det parisiska modet påverkade det svenska under andra världskriget).
Franska Elle från 40-talet
Sen gick vi hem och väl hemma hittade jag dagens höjdpunkt nr. 2:


Håkan Hellströms nyaste (släpptes ut idag) album 2 steg från paradise SIGNERAD !!! Med ett hjärta dessutom =)=)=)=) (Jag hade beställt den några dagar sen).

Nu har Lotta och Mona åkt iväg till Finland och jag och Matilda sitter i vardagsrummet och datar och har Håkan på högsta volym =)




Ha det gött !

Inga kommentarer: