20130125

different day, same shit, ain't nothin' good in the hood

Idag är det fredag, löningsfredag dessutom och vi ska fira Matilda och mig ikväll (känns som om det var en evighet sedan vi fyllde år fast det bara var på måndagen?!).
På onsdagen gick vi till Kåken efter middagen på Petite France och de spelade såå bra låtar! Så vi soundhoundade upp alla och igår byggde vi en spellista av dem för ikväll. Bara gangstarap och hip hop.  Eller ok några lanor och solangar måste ju också komma med. Hmmmm nu måste jag börja planera kvällens look, så här långt har jag kommit: ny topp jag fick i födelsedagspresent, massa kajal som Audrey har här:

och så ska jag ha sidobena som Margot Tenenbaum och något smycke (för ovanlighetens skull).


Nu ska jag ta en disco nap (Viktoria är och testar 70-talsbrudklänningar, som hon ska ha när hon imorgon plåtas av hennes kurskompis, och Matilda är på föreläsning, så jag är ensam hemma), sen kanske städa lite och sen är det kväll!!

Mmmm chèvre chaud, grön soppa och röv(v)in
mmmm macarons

igår träffade jag Caroline och hennes baby Leo<3<3<3 han hade jätteliten nos :')

Inga kommentarer: