20130113

Ⓡ ⓤ Ⓑ Ⓡ ⓘ ⓚ

Ååååh hatar att inte ha fått modeveckapeppen ännu pga äger inga kläder nä vänta äger inga vinterkläder och Matilda sade att hon har skola dygnet runt JUST de tre dagarna.

Idag har vi varit på prommis runt ön (nästan ungefär) (haha fick lite bråttom att hinna före solen gick ner). Nu "läser jag till min tenta" = slösurfar, lyssnar på Aqua, skvallrar med Matsku. Alltså denna dag, vaknade och hade ett wtf-moment när jag kollade fb på tel, p.g.a. jag inte förstår mig på arten människa (kom att tänka på när Phoebe ville klippa bort Monica men misslyckades och att jag trodde att "typiskt manligt resp. kvinnligt beteende" bara fanns på film mvh. blåögd man). Wiii jag bokade precis dramatenbiljetter till Chéri till februari när mamma och pappa kommer hit!!!! Nä men vi flummade imorse över frukostbordet när jag läste en ledare om nyliberalism (ang. Centerns skandalösa idéprogram, som har fått mig att tycka synd om Annie Lööf) hur fint det skulle vara om alla skulle vara som jag (ha ha) och det inte skulle finnas några lagar och begränsningar utan alla skulle bara gå på sunt förnuft och det skulle bara råda ♥ ✌ ♥ ✌ ♥ ✌.

Igår var vi i Taverna (Dave jobbade inte och vi möttes av beskedet att en öl kostar... 69 kronor???), sen Kåk, sen var tanken Berns men en kompis, som fått bf, ville gå hem, vilket också fick mig att tänka på hur skön min säng är så vände på klacken och gick till Kungsträdgården förbi alla svarttaxichaffisar med "härliga priser!!" till nattbussen. Ja tidigare i Kåk tappade en Annis kompis min ring på marken och efter att vi båda krypit bland en massa dansande fötter efter den och han hittade den, hade någon trampat på den så att den inte längre rymdes på mitt pekfinger så han var tvungen att, ännu nere på sina knän, sätta den på mitt ringfinger, halva dansgolvet awade och blev jätte glada och jag fattade inte.


Nu lade vi precis en kyckling i en marinad (har inte ätit något på hela dagen och den ska vara däri i en timme och sen i ugnen över en timme :( ).


Inga kommentarer: