20110409

Vem blir inte ful i 60 watts ljus.

Igår var det våravslutning på Under bron (under bron från Söder till Söderorterna, dvs. ganska nära till oss). Nu stängdes det alltså för sommaren, vilket var lite synd för att det var vår första gång på stället och det var jättebra. Meen å andra sidan öppnas nu Trädgården, som jag läst på ganska många ställen att det är jättebra och bla bla, så nu får man äntligen se den med egna ögon.

Vägen till UB var lite knepig och ingången inte så tydlig, men SOM TUR var det några andra som gick dit före oss som vi kunde följa. Synd att jag inte fattade fota ingången som var så cool.

Jaja, efter att man kommit in skulle man ta en hiss (med en jättesympatisk kavajklädd hissvärd) upp till själva stället och inne i hissen hände något mycket trevligt - vi stötte på Anni (första gången vi såg varann i Stockholm)! Hon ba jag tyckte mig se två bekanta liknande profiler. Så vår kväll tillbringade vi med Anni och hennes vän Rakel och diverse personas, som slog sig ner med oss (t.ex. Helen som tyckte att jag och Matilda var jättesnygga hihi) i uteplatsen för att nere på dansgolvet var det jättehett och dålig luft och inne uppe vid baren fanns eg. inga bra platser att hänga på.
Alla bilder vi tog blev helt svarta för att det var så mörkt :(.

Matilda förfestar = talar i fb-chatten med mammy

Emma förfestar = DET SER UT SOM OM MIKRON VORE jätteliten och JAG VRIDER TIMERN MED MIN MEGAHAND haha haha och liknar en sjuåring

Rakel, Anni och Matilda i en jätteskarp och tydlig bild

shär såg stället ut ser ni !

jaaaaaag!! (o hångel i bakgrunden)

Jag gjorde en jäättefin franskis, som gick över hela huvudet som ett diadem. Matilda sa att den var jätteful :(

Idag spelar Alexis Weak på Strand och jag missar det *snyft* för att orka gå ut två dar i rad? Får kompensera detta med Peter, Bjorn and John (de spelar där nästa onsdag).

Nu ska jag gå till Face och fråga Lotta om hon tar sin stuidumössa till Stockholm till wappen (vi är tvåsamma här då!!! MF!!! (=FF fast ist. för föräldra- är det Matilda-).

Inga kommentarer: