20110427

ATT FLYGA ENSAM pt. 2

Nu sitter jag vid mitt skrivbord hemma i Hammis. Flyget gick riktigt skönt dock att de började släppa in folk 15 min för sent. Så efter att ha gått runt med mitt megabagage i tax-freen (köpte en Lancômes brynpenna och Chanels doft) satt jag vid en loungebar med en jättedyr Brämhults juice och tittade på folk.
Själva resan tog 50 minuter under vilka jag läste på Hundraåringen. Brevid mig satt en man som liknade Maskinen från Kungarna av Tylösand, men det var inte han =).

Jag hittade genast till busshållplatsen och behövde bara vänta i 2 minuter och i T-centralen behövde jag också bara vänta i 2 min på gröna! Blev helt förvirrad av alla bara ben och av att alla var jättebruna? På en vecka?

Imorgon blir det riktigt roligt att gå tillbaka till skolan efter detta påsklov och om jag orkar ska jag kanske gå och se till Cheap Mondays utförsäljning på Åsögatan!

Inga kommentarer: