20110403

ROBYN @ Fotografiska

Så på torsdagen då Lotta hade åkt till Finland passade vi på att gå och se på Robyn (inte Lottas favoritartist), som DJade på Fotografiska muséet i Tutti Frutti Goes Bodytalk.

Sådär såg planshen ut och sådär såg Matilda ut (hon hade på sig dendär nya skjortan från Stadmissionen och en killö i kön berömde den hihihi)

Först var vi ändå i Marie Laveau där Nöjesguiden hade smygläsning för deras nyaste nummer. Matilda tog med sig ett nummer så att vi skulle ha kunnat läsa den nästa morgon, men självklart försvann den då hon lämnade den i sin rockärm i garderoben på Fotografiska.........

Matilda ville fota han killen med konstig frisyr bakom mej...... och jag försöker se oberörd ut vilket resulterar i en jätteful :I-min, men MIN ROCK är ändå fin!!!!!! haha
ROBYN !!!! haha och Matilda haha
Dom hade barbaror överallt så jag passade på att posa med en.
Ok erkänner att jag inte känner igen vemdera han är Carli ellr Marcus Price (ganska säker på Price?) ? ? haha Men Robyn är det iaf!!!
Plötsligt blev det helt ljust och JONNY WOO dök upp iklädd en gorilladräkt. Vilken han sen klädde av sig.
Matilda hitta en ballong lol
Vi tog nattbuss first time ever i Sverige ! ! ! Matildas min föklaras i nästa bild...
Vi tog alltså nattbussen, vilket är värt att upprepas om vi nångång behöver komma hem mitt på veckan efter att tuben har slutat åka! Åker alltså typ må-to kl. 01-03 e.dyl. När vi sökte efter den i Slussen frågade några snubz (som såg unga ut fast dom säkert var lika gamla som vi haha) om vi ville följa med på efterfeeeest (nej tack). "Fina damer" kallade de oss för hahah, vilket jag tog som en förolämpning (lite som när man på Lintsi kallar mej för TANT) , men Matilda sa nånej!! värsta komplimangen ju !!

Vi såg två RÅTTOR *skriker*. (som jag försökte fota men misslyckades :( så resultatet blev såhär)

Lite pirrigt att åka buss hihi

Här blev vi av ! God natt pusi pusi.

Inga kommentarer: