20110406

Skön hetsinlägg


Fick denna magic wand (consealer) som prenumerantpresent (try saying detdär snabbt några ggr). $32 var den värd och 99 kr var prenumerationen PLUS att den är hur bra som helst #WINNING.

Där bak synns min nya Telescope -mascara (Kanoben var slut och jag bestämde mig för att testa något nytt, har inte bytt mascaramärke på ca 20 år, så det var lite högtidligt), som ska göra mina ögonfransar en km långa ^.^

Mer skönhet: min nr. parfymönsking atm: Balenciaga Paris. Blev helt kär då jag testade den på NK idag (den lanserades exlusivt på NK). Nu sniffar jag på testlappen här vid mitt skrivbord.


UPDATE: eftersom vissa läsare (läs Matilda) inte fattar rubriken, så kan jag förklara den: det står skönhetsinlägg felstavat, så det får en ny betydelse = det är ett rebus, en ordvits hehehe hohoho hahaha.

Inga kommentarer: